Conditions d'utilisation

Πώς κάνω παραγγελία ηλεκτρονικά;

Αφού επιλέξεις και δεις αναλυτικά τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν, τα προσθέτεις στο καλάθι. Για να δεις το καλάθι σου και να προχωρήσεις στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, κάνεις click στο εικονίδιο του καλαθιού που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη.

Έχεις την δυνατότητα να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχεις λογαριασμό μέσω αυτού, απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σου. Φυσικά έχεις την επιλογή να δημιουργήσεις εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία με εγγραφή κατευθείαν στο site ή μέσω του Facebook. Εφόσον ολοκληρώσεις την εγγραφή σου, ακολουθείς τα βήματα του checkout και επιλέγεις τρόπο πληρωμής και αποστολής μέσω της πλατφόρμας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη του καλαθιού σου και όλες τις απαραίτητες λοιπές πληροφορίες.

 

Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έκανα;

Εάν έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου δεν μπορείς να προσθέσεις κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσεις μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώσεις στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία ή για καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν. Η διαδικασία αυτή μπορεί γίνει εντός 3 ωρών από την επιβεβαίωση της αρχικής παραγγελίας.

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η εταιρεία μας, σου δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσεις την παραγγελία σου εφόσον δεν έχουν παρέλθει παραπάνω από 3 ώρες από την ώρα που την πραγματοποίησες. Αυτό σημαίνει πως μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν έχει φτάσει στο στάδιο της συσκευασίας και της αποστολής. Για να πραγματοποιηθεί η ακύρωση θα χρειαστεί να μας στείλεις ένα e-mail στο info@boho.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σου και τον αριθμό της παραγγελίας.

 

 

Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί; 

Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελίας σου έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση, υποχρεούμαστε να σου προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σου επιστρέψουμε τα χρήματα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.